Monday, March 5, 2012

Kim Kardashian Embarrassed at Justin Bieber's Party


Kim Kardashian was stunned to come face to face with her younger sisters at Justin Bieber's birthday party.
Kim Kardashian was mortified when she was at Justin Bieber’s party and didn’t realize her teenage sisters were attending the same one! Oops!

It happens to the best of us, Kim! Kim Kardashian went out to Justin Bieber‘s birthday bash in Los Angeles March 2 and ran into the last people she expected to see — her little sisters, Kendall andKylie Jenner!

The 31-year-old reality star tweeted about the awkward incident, writing, “The awkward moment when you go to a party and run into your little sisters! LOL.”

Kendall, 16, and Kylie, 14, are half as old as Kim, so we get why she was shocked. However, we would have paid money to see her reaction when she saw them. From the sounds of it, Justin’s party was star-studded, with Selena Gomez, Ashley Tisdale and Carly Rae Jepsen.
Jacked from Hollywood Life 

12 comments:

Longlegged said...

Question is WHY is Kim OLD ASS at a teeny-bobber Birthday - somebody call Chris Hanson.

Anonymous said...

A good whore would never miss a rich celebrity party, even if her own under age child was there.

She'll never miss the opportunity to mess another rich persons life.

dreadee said...

LMAO!

dreadee said...

Seriously?! WTF is your 31 year old ass doing there?! Are you that lonely?! I would of called the police on her ass.

Anonymous said...

14, 16,and 18 are all in the same age bracket i.e. High school age. If they weren't famous and went to the same school good chance they'd still be at the same party. The only thing awkward was that 31 year old ass Kim was in a high school aged party embarrassed that her younger sisters who were the right age to be there showed up. I swear she's as dumb as a box of rocks.

Anonymous said...

hmmm... like a food market on the weekend filled with young fresh punanny... lol

Anonymous said...

bwhahaahahahaha!!!

Anonymous said...

ROTFLMMFAO!!!!!!

NubianGoddez said...

Bitch looks like an old french whore in that picture, is she trolling for under aged boys who look like high school lesbians now? yeah I'm with the first poster chris hanson needs to keep an eye on this ho.

Anonymous said...

This slut, whore, bitch has got to be lonely when you go to a kiddie party. SHE'S A PEDIPHILE!!!

I know she was surprised when she saw her little sisters there because she probably walked in butt-ass naked!

Anonymous said...

Bitch you are 35 going on 50!!!

♥►♫•♔═══☆lancome makeup artist...☆═══♔♥ said...

if you sit yo ass down..it would be aight

Post a Comment